Masz pytania? Zadzwoń: 796 980 963

Zwroty i reklamacje

Zwroty:

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie do 14 dni na produkty z magazynu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 liczone od momentu złożenia zamówienia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 
    shop@naturale-home.pl

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zobowiązani są Państwo do zwrotu towaru na swój koszt na adres magazynu. Adres zostanie wskazany dla Państwa po otrzymaniu zgłoszenia w sprawie chęci zwrotu towaru. Po otrzymaniu rzeczy w stanie nienaruszonym zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w ciągu 14 dni.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuję przy zakupie mebli realizowanych na indywidualne zamówienie (status przy produkcie „na indywidualne zamówienie”).

Dbając o środowisko mamy prośbę, aby zwrócony produkt był przesłany w oryginalnym opakowaniu.

Reklamacje:

Dbamy o Państwa prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Państwa uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Producenci odpowiadają z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu jest istotna i zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Producenci są odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Drewno to materiał naturalny i w wyniku różnic temperatur i wilgotności powietrza mogą powstawać wypaczenia i/lub pęknięcia oraz odkształcenia. Produkt należy przechowywać w pomieszczeniach i nie wystawiać na działania warunków atmosferycznych oraz nie należy przechowywać go w wilgotnych pomieszczeniach. Drewno może również w wyniku oddziaływania promieni słonecznych i upływu czasu, ulec odbarwieniu oraz stracić swój połysk i gładkość. Jest to naturalny proces starzenia się drewna i nie podlega reklamacji.

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy.

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Reklamację mogą Państwo złożyć:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@naturale-home.pl

Proszę podać w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji

 

Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl