
1. Standardowy czas realizacji zamówień wynosi około 24h do-60 dni roboczych, jest to uzależnione od producenta. Termin realizacji jest podany przy każdym produkcie. Podany czas realizacji nie dotyczy zamówień niestandardowych, których termin wykonania jest ustalany indywidualnie.
2. Czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
3. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy. W przypadku wysyłki kurierskiej czas dostawy to 2 dni robocze, natomiast w przypadku spedycji krajowej czas jest ustalany indywidualnie, zwykle do tygodnia.
4. Koszt dostawy jest podany przy każdym produkcie jak podczas składania zamówienia w "Podsumowaniu". W przypadku większych zakupów, prosimy o kontakt ze sklepem w celu otrzymania indywidualnej wyceny. W sklepie można zamówić dostawę na terenie PL. Jeżeli potrzebujecie Państwo wysyłkę do innego kraju UE, prosimy o kontakt w celu indywidualnej wyceny.
5. Dostawa dużych gabarytów jest realizowana w systemie burta-burta, to znaczy, że nie obejmuje wniesienia mebli. Istnieje możliwość zamówienia z opcją wniesienia, prosimy o kontakt ze sklepem Naturale Home.
+48 502 398 074 lub shop@naturale-home.pl
6. Jeżeli ponowne dostarczenie jest wynikiem działań odbiorcy (np. zmiana adresu po nadaniu przesyłki, nieobecność w miejscu odbioru 2 razy, indywidualne ustalania z kurierem o terminie i miejscu odbioru) sklep będzie naliczać kwotę w wysokości 100% kosztu transportu, którego dotyczy ponowna próba dostarczenia. W przypadku kiedy w sklepie jest bezpłatna dostawa, koszty ponownego transportu będziemy wyceniać na podstawie bieżącego cennika podanego w firmach kurierskich.
Powyższe działanie, jest odpowiedzią na opłaty którymi Naturale Home jest obarczane w przypadku próby ponownego dostarczenia przesyłki. Opłaty doliczają firmy kurierskie z których usług korzystamy. Dlatego też sugerujemy aby w uwagach podać terminy w których Państwo będziecie w lokalu jeżeli jest planowana nieobecność w danym dniu.